Eine der Kamera zugewandte Gruppe von Personen steht vor einem tempelartigen Rundbau mit grauen Steinsäulen. Alle Personen haben ihre Hände erhoben und winken.

Publikationen von Erik Schnetter

Zeitschriftenartikel (6)

1.
Zeitschriftenartikel
Pook-Kolb, D.; Birnholtz, O.; Krishnan, B.; Schnetter, E.: Interior of a Binary Black Hole Merger. Physical Review Letters 123 (17), 171102 (2019)
2.
Zeitschriftenartikel
Pook-Kolb, D.; Birnholtz, O.; Krishnan, B.; Schnetter, E.: The existence and stability of marginally trapped surfaces. Physical Review D 99 (6), 064005 (2019)
3.
Zeitschriftenartikel
Pook-Kolb, D.; Birnholtz, O.; Krishnan, B.; Schnetter, E.: Self-intersecting marginally outer trapped surfaces. Physical Review D 100 (8), 084044 (2019)
4.
Zeitschriftenartikel
Roberts, L. F.; Ott, C. D.; Haas, R.; O'Connor, E. P.; Diener, P.; Schnetter, E.: General Relativistic Three-Dimensional Multi-Group Neutrino Radiation-Hydrodynamics Simulations of Core-Collapse Supernovae. The Astrophysical Journal 831 (1), 98 (2016)
5.
Zeitschriftenartikel
Abdikamalov, E.; Ott, C. D.; Radice, D.; Roberts, L. F.; Haas, R.; Reisswig, C.; Moesta, P.; Klion, H.; Schnetter, E.: Neutrino-driven Turbulent Convection and Standing Accretion Shock Instability in Three-Dimensional Core-Collapse Supernovae. The Astrophysical Journal 808 (1), 70 (2015)
6.
Zeitschriftenartikel
Nielsen, A. B.; Jasiulek, M.; Krishnan, B.; Schnetter, E.: The slicing dependence of non-spherically symmetric quasi-local horizons in Vaidya Spacetimes. Physical Review D 83 (12), 124022 (2011)

Forschungspapier (1)

7.
Forschungspapier
Ott, C.; Zink, B.; Dimmelmeier, H.; Hawke, I.; Schnetter, E.; Mülle, E.: Three-dimensional Stellar Core Collapse in Full General Relativity.